Vă informăm ca începând cu data de 01.10.2024, OAMGMAMR -Filiala Vâlcea, va începe eliberarea avizelor de liberă practică pentru anul 2025.
Documente necesare:
1. Certificat de membru în original;
2. Carte de identitate (în copie);
3. Polița de asigurare malpraxis pentru anul 2025 în funcție de categoria de angajator, încheiată individual, și nu în comun (în copie);
4. Extras din Revisal (Raport per salariat) semnat și ștampilat;
5. Fluturaș de salariu, în cazul unităților în care se reține cotizația pe statul de plată;
6. După caz, alte documente: documente schimbare nume, absolvire noua specializare, diplomă examen grad principal, decizii suspendare/încetare contract de muncă, decizii suspendare/revenire în activitate;
Cotizația de membru se poate achita cu cardul la sediul Filialei sau la Cec Bank Vâlcea, pe baza unei delegații eliberate de organizația profesională.
FOARTE IMPORTANT!
Asistenții medicali care îndeplinesc condițiile prevăzute de lege și se prezintă cu toate documentele necesare, pana la data de 31.12.2024, vor primi avizul cu valabilitate pentru întreg anul 2025 (01.01.2025 -31.12.2025).
Asistenților medicali care se prezintă după data de 31.12.2024, li se va elibera aviz de libera practică, cu valabilitate de la data la care se prezintă la sediul Filialei, cu toate documentele solicitate, cu condiția îndeplinirii și a celorlalte prevederi legale.
În atașament găsiți cererea pentru eliberarea Avizului anual pentru autorizarea exercitării profesiei în anul 2025.
Președinte
Vlădescu Constantin
Leave A Comment