Termen de eliberare documente

//Termen de eliberare documente

Termen de eliberare documente

Eliberarea certificatelor de membru si a avizelor anuale pentru exercitarea profesiei, se va face in termen de maxim 30 zile lucratoare de la transmiterea documentelor, numai pe e-mailul titularului de drept (conform acordului pentru procesarea datelor, semnat olograf).
Avizul anual pentru exercitarea profesiei se va elibera numai daca sunt indeplinite conditiile, conform legislatiei in vigoare.
Eliberarea adeverintelor pentru participare la concurs/examen se va face in termen de 2 zile lucratoare, de la transmiterea tuturor documentelor.
In cazul in care una dintre conditii nu este îndeplinita (lipsa unui document), dosarul/e-mailul se considera incomplet, reluandu-se procedura dupa completarea dosarului -solicitantul urmand sa transmita un nou e-mail.
ATENTIE – Toate solicitarile si documentele transmise pe e-mailul filialei, vor fi inregistrate in intervalul LUNI – VINERI, intre orele 9.00 -14.30
In situatii exceptionale (lipsa documente, adresa de mail eronata etc), perioada de procesare se poate prelungi cu 15 zile, conform prevederilor legale in vigoare.

By |2021-01-11T16:26:50+02:00January 11th, 2021|Categories: Uncategorized|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment

OAMGMAMR

Filiala Vâlcea